خرید بک لینک - سفارش لینک سازی - سفارش بک لینک دائمی، پرقدرت و با کیفیت بالا

بک لینک یکی از مهم ترین بخش های سئو در فرایند آف پیج است که از پیچیدگی های خاص خود همراه است. عموما از بک لینک ها برای افزایش میزان رتبه در نتایج گوگل استفاده می شود اما این که چطور این کار و با چه استراتژی ای انجام شود، بیش از هر چیزی مهم است تا زمان، سرمایه و از همه مهم تر رتبه کلمه کلیدی شما، دچار افت نشود. این بخش تنها اجراست، برای دریافت مشاوره به بخش “مشاوره لینک سازی” مراجعه کنید.

خدمات سفارش لینک سازی

سوالات متداول در خصوص پکیج ها

بله، شما تعداد سایت ها را از طریق پلن های زیر ثبت می کنید اما تغییری در انتخاب سایت های بلاگی، وب 2 و سایر موارد دیگر نخواهید داشت چراکه به صورت انتخابی و رندوم این فرایند انجام خواهد شد. به عنوان مثال هر چه پلن بالاتری را خریداری کنید، تنوع بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد.

بک لینک ها طبق بازه زمانی ای که بر روی پلن های زیر قرار گرفته است، به همراه فایل اکسل و آدرس لینک های ساخته شده از طریق تیکت و یا تلگرام و واتس آپ برایتان ارسال می شود.

عموما در این سرویس اکثر لینک ها به صورت nacked (آدرس اصلی صفحه هدف) هستند اما در برخی از وبلاگ های ایرانی و خارجی چنانچه نیاز به استفاده از انکرتکست باشد، از انکر های هدفمند و ایمن به جهت لینک سازی استفاده می شود. که نیاز به ارسال نیست و از طریق آدرس صفحه ای که برای ما ارسال نموده اید، می توانیم کلمه کلیدی اصلی را خارج کنیم.

بله! زمانی که لینک های ساخته شده توسط ما، توسط بات ها یا خزنده های ماز، اچرفز و سایر موارد دیگر دیده شود، به خوبی قابل کنترل و رصد است و می توانید در این ابزار ها، لینک های ساخته شده را مشاهده کنید. برای دیده شدن سریع تر توصیه می کنیم حتما برای لیست لینک هایی که برایتان ارسال می شود از پلن مانی ربات استفاده کنید.

این پکیج یک پکیج کامل و جامع است و شما می توانید تنوع بالایی از سایت ها را در دسته بندی های متنوع مشاهده کنید. از جمله این سایت ها می توان به پروفایلی، وب 2، سایت های EDU  و GOV ، شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی و سایر موارد دیگر اشاره نمود.

به ازای هر آدرسی که ارسال می کنید فرایند لینک سازی برای آن آدرس انجام می شود. 

به عنوان مثال شما پکیج 20 عددی را سفارش می دهید و این پکیج 20 عددی میان 2 آدرس 10 تایی تقسیم بندی می شود.

البته شما می توانید این تقسیم بندی را خودتان انجام دهید و برای ما ارسال کنید.

به هیچ عنوان برای یک آدرس، هیچ ساتی تکراری نخواهد بود اما به دلیل ماهیت لینک ها و میزان اثر پذیری آن ها، ممکن است لینک های آدرس A با B سایر موارد دیگر مشابهت هایی وجود داشته باشد.

به عنوان مثال شما 3 آدرس برای ما ارسال می کنید، شبکه قوی مدیوم medium.com پلتفرم مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی برای هر 3 آدرس است. در این صورت شما 3 عدد لینک دریافت کرده اید و از پکیج نهایی شما 3 عدد لینک کم خواهد شد!

به صورت ترکیبی لینک های مختلفی در این پکیج وجود دارد که برخی از آن ها فالو و برخی دیگر نوفالو هستند. ترکیب لینک های فالو و نوفالو به منظور طبیعی سازی لینک ها در فرایند آف پیج لازم و ضروری است.

تمامی سایت‌ ها دامین اتوریتی‌ای میان 20 الی 90  به صورت ترکیبی در پکیج ها وجود دارد. میزان اسپم اسکور نیز کمتر از 10 درصد است.

وجه تمایز سرویس ما با سایر سرویس های مجموعه های دیگر، ایندکس رپورتاژ ها + ایجاد لایه بندی قوی 2 لایه برای تمامی بک لینک های شماست که می تواند نتایج را به شدت خیره کننده کند! به همراه سیستم اختصاصی ایندکسینگ

انواع پکیج لینک سازی در نگار وردپرس به صورت دستی

لینک سازی در تمامی نوع ها

پکیج کلی لینک سازی در تمامی نوع ها (دستی)

سایت های بازنشر محتوای خارجی

پکیج لینک سازی درسایت های بازنشر محتوای خارجی (دستی)

وبلاگ های ایرانی

پکیج لینک سازی در وبلاگ های ایرانی (دستی)

وبسایت ایرانی (پلن A)

پکیج لینک سازی در 60 وبسایت ایرانی (پلن A)

وبسایت ایرانی (پلن B)

پکیج لینک سازی در 104 وبسایت ایرانی (پلن B)

وبسایت دانشگاهی EDU

پکیج لینک سازی در 19 وبسایت EDU

وبسایت پروفایلی

پکیج لینک سازی در 100 وبسایت پروفایلی (دستی)

افزایش DA | دامین اتوریتی

پکیج لینک سازی به منظور افزایش DA | دامین اتوریتی

مانی ربات

پکیج لینک سازی اتوماتیک مانی ربات

لینک سازی انواع متفاوتی دارد که بسته به شرایط، انتخاب و مسیر لینک سازی آغاز می شود. این که در حال حاضر در این مرحله باید از چه لینکی استفاده کنید موضوع بسیار تخصصی ای است که بدون بررسی اولیه به هیچ عنوان قابل درک نیست! از این رو اگر قصد دارید نتیجه ایده آلی را دریافت کنید در ابتدا از خدمات مشاوره ای ما در خصوص لینک سازی استفاده کنید و سپس با دیدی باز تر، به سراغ انتخاب سایت برای آغاز فرایند لینک سازی گام بردارید.

در صورت کلی در نگار وردپرس خدمات لینک سازی به صورت دستی و اتوماتیک به شرح زیر انجام می شود:

  • پکیج های کلی لینک سازی در تمامی نوع ها (دستی)
  • لینک سازی در بلاگ پست های خارجی (دستی)
  • لینک سازی در بلاگ پست های ایرانی (دستی)
  • لینک سازی در 60 وبسایت ایرانی (دستی)
  • لینک سازی در 104 وبسایت ایرانی (دستی)
  • لینک سازی در 19 وبسایت EDU (دستی)
  • لینک سازی به صورت پروفایلی (دستی)
  • لینک سازی به منظور افزایش دامین آتوریتی (دستی)
  • لینک سازی با استفاده از مانی ربات (اتوماتیک)

1- پکیج کلی لینک سازی در تمامی نوع ها (دستی)

این سرویس یکی از کامل ترین سرویس های لینک سازی در نگار وردپرس است که در پکیج های 20 الی 1000 عددی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. این سرویس شامل انواع سایت های: بلاگ ایرانی و خارجی، سوشال بوکمارک، وب 2، پروفایلی، بازنشر پی دی اف، بک لینک های EDU و GOV ، شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی و سایر موارد دیگر است که در ادامه ضمن مشاهده پلن ها، می توانید نمونه لینک های ساخته شده در این بخش را نیز مشاهده کنید.

هزینه، سفارش و قیمت لینک سازی پلن شماره 1 (کاملا دستی)

2- پکیج لینک سازی درسایت های بازنشر محتوای خارجی (دستی)

مطالب شما + لینک در این سرویس که شامل تمامی سایت های بازنشر محتوای خارجی است، منتشر می شود. دامین اتوریتی بلاگ ها اکثرا بالای 40 است. حدود 100 عدد بلاگ پست خارجی در این پکیج وجود دارد. نکته قابل توجه این است که متن توسط خودمان تهیه و به صورت رایگان بارگذاری می شود.  سایت های بازنشر محتوا همچون مدیوم، ردیت، وینگل و سایر سایت های بازنشر محتوای خارجی است.

3- پکیج لینک سازی در وبلاگ های ایرانی (دستی)

در این سرویس در تمامی وبلاگ های ایرانی که امکان انتشار متن + لینک وجود دارد، مطلب شما درج می شود. دامین اتوریتی وبلاگ ها اکثرا بالای 20 است. حدود 21 عدد و بلاگ ایرانی در این پکیج وجود دارد. نکته قابل توجه این است که متن توسط خودمان تهیه و به صورت رایگان بارگذاری می شود.  سایت ها شامل: بلاگفا، پارسی بلاگ، بلاگ دات آی آر، بلاگ تز و سایر وبلاگ های ایرانی است.

عدد 4

4- پکیج لینک سازی در 60 وبسایت ایرانی (پلن A)

در این سرویس 60 سایت ایرانی داریم که محتوای شما به صورت رپورتاژ در این وبسایت ها درج می شود. شما محتوای خود را همانند یک رپورتاژ عادی برای ما ارسال می کنید و ما آن ها را در تعداد وبسایت های مورد سفارش، منتشر می کنیم.

5- پکیج لینک سازی در 104 وبسایت ایرانی (پلن B)

در این سرویس 104 سایت ایرانی داریم که محتوای شما به صورت رپورتاژ در این وبسایت ها درج می شود. شما محتوای خود را همانند یک رپورتاژ عادی برای ما ارسال می کنید و ما آن ها را در تعداد وبسایت های مورد سفارش، منتشر می کنیم.

6- پکیج لینک سازی در 19 وبسایت EDU

در این سرویس 19 وبسایت دانشگاهی داریم که محتوای شما به صورت رپورتاژ در این وبسایت ها درج می شود. شما محتوای خود را همانند یک رپورتاژ عادی برای ما ارسال می کنید و ما آن ها را در تعداد وبسایت های مورد سفارش، منتشر می کنیم.

7- پکیج لینک سازی در 100 وبسایت پروفایلی (دستی)

در این سرویس100 وبسایت پروفایلی داریم که آدرس صفحه شما + تکه ای از متن توضیحی صفحه هدف یا صفحه اصلی شما در آن درج خواهد شد.

8- پکیج لینک سازی به منظور افزایش DA | دامین اتوریتی

در این سرویس لیست سایت های با دامین اتوریتی بالای 80 وجود دارد که به صورت ریدایرکت 301 به صفحه هدف شما قدرت نهایی را منتقل می کند و از آن به منظور افزایش میزان دامین اتوریتی استفاده می‌شود. شروع اولیه با + 30 سایت است.

8- پکیج لینک سازی اتوماتیک مانی ربات

در این سرویس بیش از 880 وبسایت برای لینک سازی اتوماتیک وجود دارد که برای عملکرد و بازدهی عالی، توسط شما محتوا ارسال خواهد شد و باقی موارد در نهایت برعهده تیم ما خواهد بود تا استراتژی های درست به منظور بازدهی بیشتر انجام شود. محتواها می تواند با ابزار ترنسلیت یا بازنویسی محتوا نوشته شود. (توجه داشته باشید که نیازی به محتوای خیلی حرفه ای و سطح بالا نیست) توجه داشته باشید که دونه دونه تک تک محتوا ها با هم در سایت های مانی رباتی با هم تفاوت دارد و لینک سازی داخلی نیز برای آن ها در مقالات ایجاد می شود { سرویسی که در هیچ جا وجود ندارد}

نمونه کار های ما